Reklamace
DPD:
Při obdržení zásilky je vždy nejprve nutné ihned balík rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. (Přepravci nemají povinnost čekat na rozbalení balíku.)
Co dělat, když přijde zásilka poškozená?
Jestliže zákazník, po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí,že zboží je rozbité, či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu na email info@motivovanej.cz, s číslem objednávky a fotografií. O dalším postupu bude zákazník informován.
Zboží nesouhlasí s fakturou?
Obdrželi jste zboží, které jste si neobjednali, nebo něco v balíku chybí?
Kontaktujte nás na info@motivovanej.cz, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisem závady. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.
Zboží nesplňuje Vaše očekávání a chcete jej reklamovat?
Pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě www.motivovanej.cz , zašlete e-mail na adresu info@motivovanej.cz , v němž uvedete zejména typ výrobku, číslo objednávky a popis závady.